דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הורוסקופ תחזית אסטרולוגית שנתית לכל ילידי המזלות לשנת 2009 מאת חוה מזר 

מאת    [ 24/12/2008 ]

מילים במאמר: 1600   [ נצפה 22967 פעמים ]

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון 5731540 - 03

תחזית שנתית לכל ילידי המזלות לשנת 2009 מאת חוה מזר
מאת: חוה מזר, אסטרולוגית
כל הזכויות שמורות ©


טלה
הפן החברתי ופעילויות בתוך מסות גדולות של ארגונים ואנשים יוסיף לכם המון נקודות זכות בהגשמת מאוויים קרובים ללב. מעברו של כוכב פלוטו לבית הקריירה שלכם מרמז כי נפתחות לפניכם הזדמנויות חדשות של קידום הנושאות אופי של מלאות טוטאלית אך מתאגרת, לעלות בדרגה, או למלא תפקיד אחראי ויוקרתי יותר. בני המזל שביניכם עומדים להתרחב ולהתפשט בנושאים מקצועיים חשובים, אבל אחדים מביניכם יכולים למצוא את עצמם בתהליך או סיום של פרק חשוב בחיים, לאו דווקא מקצועי. תילווה לכך תחושה שצריך להיפרד מדברים שהיוו חלק מרכזי מחייכם, תיתכן לכן פרידה סופית ובלתי נמנעת מכל מה שסיים את תפקידו בחייכם, כדי לפנות מקום למציאות חדשה.
מודעות: אתם זקוקים לשינוי ולחידוש, לכן סבלנותכם כלפי אותם דברים שעיכבו אתכם עד עכשיו אוזלת. אתם פתוחים להרפתקאות חדשות, וכן התוודעות לתחום מעניין ואלה עשויות להגיע מכיוונים בלתי צפויים.

שור
השוורים שכל-כך אוהבים את הביטחון במסגרת קבועה ובטוחה, שמעניקה ביטחון רגשי ואת השקט והשלווה בחיים, חייבים להבין שהם חייבים לשנות את השקפת העולם שלהם. וזה אומר, להיות מודעים ופתוחים יותר לעתיד הפכפך, משתנה אך תזזיתי, זאת כדי להקנות צמיחה והתפתחות מרביים. ובמקביל, אלמנט פלוטו העוצמתי יוסיף בהקניית יידע וביכולת להאמין בעצמכם ולהיטיב את מצבכם דרך התעלות אינטלקטואלית ורוחנית. במילים אחרות, יש כאן מהלך איטי אך ארוך מאוד של שינוי טוטאלי בתפיסת העולם שלכם, זאת כדי לצאת מתוך הקליפה השמרנית ו/או החומרית שלכם לכיוון של צמיחה עתידית ופילוסופית יותר.
זהירות: 1) כוכבכם ונוס יימצא בנסיגה מה- 5.3. ועד 17.4, שימרו על דיסקרטיות. 2) מרקורי הוא שליט הבית השני, בית הכספים, של השור, ובכל פעם שהוא נמצא בנסיגה מצבכם הכספי עלול להיות מושפע מכך לרעה. לכן שימו לב לתקופה שבין 7 במאי ועד סופו.

תאומים
השנה האחרונה העצימה והעמיקה בעיות בוערות בשל השפעת כוכב סטורן שהקצין והיווה זרז וגורם מרכזי בהקשרים מפריעים אך מרכזיים בחיים. אחריו מגיע מיקום אורנוס שמשחרר את מי שנמצא במקום שלא נוח או מתאים לו. את הפגיעה של שני כוכבים אלה אפשר היה לחוש דרך המשפחה, הבריאות, הזוגיות, הקריירה או המהלך התקין של החיים שאדם התרגל להם, ולפתע עליו להשלים עם שינוי שהוא לא בחר בו מרצונו, מצב שגרם לא פעם לקיפאון, עיכובים ותסכול מרובים.
מבט קדימה: בשנה זו יש לכם אפשרות לפרוץ את העולם הישן, המוכר והבטוח אל תוך הקידמה, החידוש וההליכה לכל מה שאינו מוכר. קיים דגש על לימודים והשתלמויות, ומגעים עם חו"ל יפתחו בפניכם אפשרויות חדשות.
זוגיות: המקומות שבהם תוכלו למצוא זוגיות יהיו קשורים לחו"ל וללימודים. האינטרנט הוא דרך נוספת. שימו לב לחודשים פברואר, מאי, יולי, אוגוסט ודצמבר.

סרטן
כוכב פלוטו מול מזלכם מרמז כי זוהי שנה של טרנספורמציה ואימוץ מנגנוני הגנה חדשים. בשנה זו השאפתנות מעצימה ועימה התשוקה להכרה ולתשומת לב, והם מתקשרת לדברים שמסתיימים ולדברים שמתחדשים ועקב כך גורמים לשינויים בהרגלים ובתבניות ההתנהגות שלא משרתים אותנו יותר. מדובר על הרגלים מאד עמוקים שהורגלנו להם ושקשה מאד לוותר עליהם. יש כאן מוכנות לתהליך של שינוי מהותי, לעיתים פסיכולוגי. הוא מצביע על הצורך בהתחדשות ומזמין אתגרים שבאים רק אחרי פירוק או הרס של דבר מסוים כביכול, כדי להתחיל דבר חדש עם עוצמה וכוחות מחודשים. השפעתו טובה וברוכה רק וכאשר הראייה פוזיטיבית ומאתגרת.
רגשות: שימו לב לחודש ינואר, יוני, אוגוסט, חלק מחודשים ספטמבר/אוקטובר, וכן נובמבר.
מודעות: הגנו על עצמכם מפני גחמות קרוביכם הנוטרים ו/או כועסים על מצבכם, אנשים בעמדת סמכות, קולגות, או בני זוג. ייתכנו קונפליקטים בלתי ניתנים לגישור.

אריה
כוכב יופיטר יבקר במזל דלי הנחשב לבית השותפויות, הזוגיות והנישואים של האריות, ומהווה את ההבטחה הטובה ביותר לאלה שעדיין לא מצאו לעצמם בני זוג, ובין השאר מדגיש כמובן גם עסקים, ו/או שותפויות עסקיות. החום, הנדיבות והאהבה שהאריות משפיעים סביבם מושכים אליהם אנשים וחיזורים רבים. זה הזמן ליזום, להכיר אנשים ייחודיים ולתת למזל הטוב להיכנס לחייכם בתחום זה. כוכב פלוטו יעמיד אתכם במבחנים מקצועיים עם האנשים הסובבים אתכם, לעיתים מלווים במאבקי כוח ושליטה, שבהם כל צד חייב להוכיח את כוחו, לנצח או לחדול.
כספים: כמו בשנה האחרונה תאלצו גם השנה להתמודד עם חישובי הוצאות והכנסות ולעשות חשבון נפש בנוגע להרגלים האלה. אבל המשך השנה תעבור בצורה קלה יותר מזו שחלפה.
מודעות: הליקויים במזל דלי מול מזלכם בתאריכים 26.1 וכן ב- 9.2 מסמלים התרחשויות גורליות בהווה ובעתיד הקשורות לזוגיות, שותפויות, ו/או קריירה.

בתולה
נשארה עוד כשנה כדי לסיים תהליכים מתישים אך מלמדים. רבים מכם נאלצו להתמודד עם מסגרות מפריעות ושינויים שגרמו לרבים מכם מהפך קיצוני עד מפתיע. אלה שלמדו, התבגרו ויישמו את הלקחים הדרושים יחושו בהקלה, וכבר חווים שינויים ברוכים שקשורים לאותו תהליך פנימי. לכן כדאי להקשיב לתחושת הבטן שעשויה לעזור לבחון ולנתח מצבים, זאת כדי לראות נכוחה מה הם השינויים שיקדמו את חייכם, כדי להיות חופשיים, עצמאיים ומצליחים. אתם אנשי עבודה ועשייה ויודעים להביא את הדברים לכדי רמת ביצוע ויישום. יש הזדמנויות להתקדם לתפקיד או למעמד גבוה בשל יכולת הארגון והכישרון לצפות למרחק ולייעל דברים.
מודעות: יש בכם מאבק בין השמרני לחדיש, בין הרצון לשמור על העולם הישן, המוכר והבטוח לבין הקידמה, החידוש וההליכה לכל מה שאינו מוכר. תצאו נשכרים באם תלמדו לנפץ מסגרות מיושנות קיימות ובתנופה אמיצה לפרוץ אל הבלתי נודע.

מאזנים
השנה הקרובה מרמזת על שני מצבים מנוגדים שכל אחד יחוש זאת בהתאם לתנאי חייו. שנה זו, ככל שתתקרב לסיומה, תגביר את הצורך לדעת לאן פניכם מועדות ולקראת מה אתם הולכים. המישור היצירתי מקבל תנופה חסרת תקדים ומאפשר אפשרויות מגוונות במישור ייחודי. תיפתחו לתקופה שבה תאפשרו לעצמכם להיפתח לחוויות חדשות ולזרום עם הרגשות. ומצפות גם שמחות משפחתיות ו/או התרחבות, קרי: ילדים.
מבט קדימה: קיץ 2009 כבר מרמז על תחילתם של אתגרים תובעניים בכל תחומי החיים, הדורשים יידע, ניסיון ועבודה קשה. החיים מפנים אתכם לכל מיני אנשים, כיוונים ואירועים ואלה מכתיבים את מה שיקרה לכם. לרבים מכם מתגנבת מעין תחושה של ייאוש ועייפות, כתוצאה של מתח רב, שעלול להתבטא במצב בריאותכם, או אלה הסובבים אתכם. חשוב שתקפידו על אורח חיים נבון ומחזק, הימנעו ממאמץ יתר, הפחיתו את הדרישות המוגזמות מעצמכם והירגעו.

עקרב
קיים בכם רצון להתנסות, לחוות חוויות מעצימות, להרחיב את האופקים ואת הידע האנליטי שלכם לכיוונים חדשניים. צפויה הצלחה בעסקים ובקידום פרויקטים אישיים, ותרבו בנסיעות כדי לזכות בכבוד ובהשפעה, לעיתים על ידי השקעת מאמצים ומאבקים כפייתיים כדי שתוכלו להשתדרג ולמנף לתפקידים יוקרתיים יותר. התקופה תפגיש אתכם עם נושאים בעלי עומק ומשמעות חדשים. העקרב מסמל מוות, אך גם לידה מחדש. התחום החזק השנה קשור להתפתחות אישית חשובה וממגנטת בעוצמתה, תקופה אחת באה לסיומה, וממנה צומחים מחדש גדולים וחזקים יותר, הטרנספורמציה היא שבונה אתכם ומאפשרת לכם להתפתח.
רגשות: פנויים יוכלו למצוא לעצמם בני זוג שהולמים את ציפיותיהם, כשההזדמנויות לכך יגיעו לשיאם גם לקראת שנת 2010. צפויות שמחות משפחתיות ושינוי מקום מגורים, ואלה המחפשים לעצמם זוגיות יוכלו למצוא בני זוג רציניים לשם בניית משפחה או מסגרת מחייבת. במערכות יחסים מעורערות יוכלו העקרבים לפתוח דף חדש.

קשת
השנה הקרובה תהיה מחזקת עם אפשרות ליהנות מרעיונות שופעים ומיצירתיות תזזיתית אך ברוכה, זאת בשל כיווני חשיבה מקוריים אך חדשניים וצורך עז בעשייה. גובר הרצון להשיג יותר עצמאות ושליטה ולהפגין מנהיגות ואסרטיביות. במקביל, הכוכבים אומנם מעניקים לכם חודשים ממריצים, אך באותה עת גם מצביעים על מגמה של חוסר סובלנות, אי שקט וחוסר ריכוז. רבים מכם מתמודדים עדיין עם היבטים אתגריים, שגרמו לבעיות ביחסים או בעבודה שאינם עומדים על בסיס יציב וקבוע.
המישור הפיננסי: יעבור טרנספורמציה. מעבר כוכב פלוטו למזל גדי, המסמל מחסור, כבר השפיע על כלכלת העולם. יש לכן לראות ולבחון מישור זה מבחינה אחראית ויסודית, אך מפוכחת.
טיפ: הקשת בוחן את החיים ומתחבר אליהם דרך הידע והחוכמה האנושית, ובדרך זו עונה על הצורך לחקור, לדעת ולגלות גבולות חדשים. לכן חשוב השנה לפרוץ גבולות מנטאליים מהפכניים כדי לקדם יעדים אידיאליסטיים.

גדי
ילידי תחילת המזל יוכלו למצוא את עצמם בתהליך או סיום של פרק חשוב בחיים, ושינויים שנראים ברגע הראשון קשים אולי יביאו בסופו של דבר לדרך נכונה יותר להתנהלותכם העתידית, בעקבות מחיקת דבר ישן לטובת החדש. גם לאנשים הנמצאים בעמדה של סמכות ישנה תחושה שעמדתכם כבר אינה מובטחת כשהייתה, והקרקע קצת מתערערת תחת הרגליים, מצב המחייב אתכם ליזום מבצעים וקשת רחבה של פעולות שמטרתן להיות חשוף למירב הגירויים הקשורים בהתחדשות.
כספים: נושאים כספיים ידרשו מכם הן יציבות והן הקדשת תשומת לב להזדמנויות כלכליות שבדרך, שיביאו לקידומכם הכלכלי.
מודעות: העשור וחצי הקרוב מרמז על שינויים, מהפכים, סיומים והתחלות חדשות. לכן רבים מכם כבר נמצאים בעיצומו של מהפך מדהים ברמת התודעה, וככל שכוכב פלוטו יתקרב לתאריך הלידה שלכם, כבר אז נרגיש שצריך להיפרד מדברים שהיו חלק מחיינו, כולל מאנשים שחשיבותם בחיינו מרכזית.

דלי
השנה אמורה להיות אחת השנים היציבות והגורליות ביותר בחייכם. תוכלו ליהנות משיפור גורלכם, בכך יושלם תהליך הגדילה וההתחדשות מבחינה פנימית, לעבור לשלב הבא של האתגרים שיעמדו מולכם כדי להתחדש באפשרויות חדשות. שנה זו מכינה ומסמנת לחלקכם, בני המזל, תחילתם של שיאים ועוצמות חדשים, תוך הבלטת המקוריות והתעוזה של הייחודיים והיצירתיים שבכם. בתחילת השנה יכנס כוכב יופיטר למזלכם, ויספק לכם הגנה בדמות אינטואיציה מחוזקת, הזדמנויות להטבות כלכליות, עניין והצלחה בלימודים ובקשרים עם חו"ל, שילוו כמובן גם בשמחות רגשיות ו/או משפחתיות. ובמקביל, ישדרג ללא הכר לייחודיים שבכם שיוסיפו תבלין של העזה, מעוף ומקוריות לעבודתם.
מודעות: כוכב יופיטר הידוע כמיטיב הגדול יכול גם להטעות. אין דבר בעולמנו שהוא אך ורק טוב, לכל אור יש צל וכמה שהאור חזק, כך הצל גדול וכהה יותר. לכן יש להימנע מסיכונים, מהשמנה ומראיית מציאות מבלבלת, מטעה ואגוצנטריות.

דגים
מזל דגים נאלץ להתמודד מאז קיץ 2007 עם נוכחותו של סטורן ממול, במזל בתולה, מצב שגרר תקופות של זרימה משובשת, תקיעות והרגשה שכל העולם נגד. ההתמודדות הזאת ציינה את שיאם של תהליכים מתישים, קשיים ומגבלות שהאדם נתון או מתמודד איתם. אלה שנולדו בשליש האחרון של המזל עדיין יחושו שההתייחסות של האנשים סביבם עדיין נוקשה וחסרת פשרות, הדרישות גבוהות והביקורת חדה ונוקבת. ובנוסף, כוכב אורנוס במזלכם פורץ את כל הגבולות והכללים וגורר עימו תהפוכות או שינוי דרסטי, וגם אם תחילה הוא נחווה כמשבר, מאוחר יותר יתברר כנחוץ מאוד בשל שינוי בגישה ובמחשבה, ובעקבות כך לבנייה בוגרת ואחראית יותר.
יש למה לצפות: הבשורה הטובה של השנה היא שלקראת הקיץ ולתוך שנת 2010 יכנס כוכב המזל יופיטר למזלכם וישפיע על מעבר מרוכך שיתרונותיו רבים. ובנוסף, תתפטרו סוף סוף מכוכב סטורן מולכם, יש למה לצפות.


חוה מזר כותבת במקומונים רבים ברחבי הארץ, באינטרנט, וכן בעולם האשה וב- פנאי פלוס.
http://www.toses.co.il/horoscope.asp



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב